czwartek, 8 marca 2012

Witam.

Znów dużo pracy, ducato musi jeździć, zarabiać na siebie. Wymieniłem dziś olej w skrzyni. Nie wiem czemu ale zaczeły zgrzytać wszystkie biegi. Gdyby poleciały synchronizatory to tylko któregoś biegu, a tu wszystkie biegi zgrzytają.

Po wymianie nie miałem czasu przejechać się zobaczyć czy zgrzytanie ustąpiło.

Wątpie zeby pomogło ale wymieniłem (dla potomnych zalecany olej to 75W90 GL-5 połsyntetyk) 28zł za litr.

Olej za czysty nie był, i chyba nie ten co zalecany. Za gesty.

Podejrzewam ze kończy się sprzegło, to nie wina skrzyni. Zazgrzytał mi kiedyś na postoju jak włączałem 1.
Skrzynia nie jest rozłączana do końca i stąd te problemy.

Jeździłbym z tym tylko troche boli to zgrzytanie. Jak znajde tydzien wolnego wyciągne skrzynie.

Leci mi paliwo z pompy, gdzies pod spodem i od strony bloku. Sporawe ilości. Musze to jak najszybciej zrobić bo szkoda paliwa. No i rozrzad czeka na wymiane.

Zdjęcie oleju (mi marka nie znana ale podobno bardzo dobry olej) i w tle podłoga pomalowana reaktywną farbą przywiezioną z Gdyni (uzywana do statków).

Zdjęcie cos nie wchodzi. Moze nastepnym razem.

Pozdrawiam.