niedziela, 22 stycznia 2012

Drzwi, zamki...

Witajcie ponownie,
Przyszedł czas na zajęcie się drzwiami. Niestety zadne z drzwi nie zamykały się. A drzwi suwane wogole się nie otwierały.

Drzwi suwane - uszkodzony był zamek dolny. Rozleciał się na poł. Koszt nowego to 70zł + przesyłka z allegro. Gorny zamek był ok.

Rolki były w stanie dobrym, jeszcze posłużą. Drzwi wyregulowałem w miare możliwości, pospinałem zamki i drzwi działają wysmienicie.

Z ustawianiem drzwi suwanych dacie sobie rade. Nie ma żadnych tajemnic w tym. Wszystko widać.

Poźniej zająłem się drzwiamy tylnimi. Nie zamykały się lekko. Trzeba było trzepnąć aby zamkneły się. Jedne drzwi były za wysoko a drugie za nisko. Ustawianie drzwi w zakresie około 3mm występują na zawiasie na drzwiach. Wieszka regulacja jest na zawiasie dolnym zakrytym przez zderzak. Trzeba wymontować lampe tylną, zderzak ten na narożniku. Zawias reguluje się w poziomie w lewo lub w prawo. Radze zaopatrzeć się w dobry klucz torx 40 jak dobrze pamiętam. Sruby były zapieczone.

Idealnie ich nie ustawiłem ale zamykają się juz luksusowo.

Zakupiłem zestaw wkładek do drzwi bo zadne z drzwi nie szło zamknąć z klucza.
Koszt około 150zł + przesyłka z allegro.

Zdjęcia:






Jak miałem zdjęte boczki  wszystkich drzwi  zakonserwowałem wnętrza drzwi srodkiem Bolla ze zdjęcia. Rdzy na szczeście tam jeszcze nie ma.

To narazie tyle.

Planuje wymienić olej i rozrzad aby spać spokojnie.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Witam,

    Panie Sławku czy jest możliwość uzyskania Pana emaila lub nr tel ?
    Potrzebuję porady...

    Pozdrawiam
    Mariusz
    793 676 662

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz na: meblefenix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń